Toshiba NAS hard drives

המקום לאנשים שאוהבים מחשבים החל מ 8/1997
ספק משהב''ט 11010575
   
בעזרת מנוע החיפוש באתר תוכלו למצוא כל דבר בקלילות. זיכרו שרוב התאורים שלנו באנגלית ולכן כמה מילים יעזרו למצוא כל מוצר.
חיפוש של צמד המילים RTX 3080 או 32GB DDR5 6000 או I7 TRAY ימצאו את המוצר בדיוק (ועוד כמה מיותרים כמובן).
ואם חשבתם על מחשב נייד ספציפי כתבו למשל Laptop U7 SSD 32GB
בקרוב נתחיל עם הצעות מעניינות גם ב ..... Plonter


אודותינו:

פלונטר טכנולוגיות בע"מ מפעילה את אתר פלונטר - המקום לאנשים שאוהבים מחשבים.

אתר פלונטר הוקם באוגוסט 1997 ומאז עבר מספר בעלויות ומשרדנו נדדו ברחבי הארץ מתל אביב לרמת גן ומשם לקריית עתידים, מבשרת ציון, הרצליה, מושב בצרה, כפר סבא ועכשיו שוב בתל אביב.

בפלונטר תוכלו למצוא 15490 מוצרים מ 522 יצרנים שונים יצרנים שמשווקים על ידנו - רשימת חנויות יצרנים

בפלונטר צוות מיומן ומבין במחשבים וכן מוזאון מחשבים עם מחשבים משנות ה 80 והתשעים אתם מוזמנים לבוא ולהציץ.

באתר מופיע תקנון הקנייה שלנו שנכתב בעברית פשוטה לאור נסיון רב שנים. מוזמנים לקרוא את התקנון שלא נוסח בשפה משפטית.

פלונטר מוכרת על ידי שלל יצרנים בעולם ואנחנו בקשר עם חברות יצרניות ומקבלים דוגמאות של מוצרים כדי להתנסות בהם ולקדם את התחום של המיחשוב לאנשים שאוהבים מחשבים. מוזמנים לחפור באתר שלנו ובדף ה Plonter Museum

אנחנו משווקים מוצרי מחשוב לשוק הפרטי, העיסקי, הממשלתי עם התמחות בשיווק מוצרים יחודיים לחברות הזנק, גופי פיתוח צבאיים ועוד ועוד.

ממי מגיעים אלינו המוצרים ואיך אנחנו תומכים בהם:

פלונטר אינה מיבאת מוצרים.

כל המוצרים שאנחנו מוכרים מיובאים לישראל על ידי היבואנים השונים.

לעיתים הם מביאים מוצרים במיוחד עבורינו של חברות אותן הם מייצגים לפי הזמנה מיוחדת.

המוצרים מגיעים באריזת RETAIL כלומר אריזה צבעונית מלאה ומוצרים אחרים כדוגמת דיסקים קשיחים מגיעים באריזת OEM שזה מיועד לחנויות ומרכיבי מחשבים להתקנה במחשב ומגיע ביחידות רבות באריזה אחת ומשם מפוצלים ללקוחות.

התמיכה והשרות נעשות עד רמה מסויימת על ידינו ואחרי זה השרות ניתן מהיבואן של הפריט לפי רמת הבעייה דרכנו.

היוצאים מהכלל הם מסכי מחשב, מדפסות, מחשבים ניידים וטבלטים וגם טלפונים סלולאריים שלהם יש שרות ישיר ממעבדות המוסמכות לכך על ידי היצרנים/יבואנים וכל השרות למוצרים אלו מתבצע ישירות מול מערכות התמיכה שלהם. כמובן שבעת הצורך נלווה אתכם בתהליך אבל הוא מתבצע מולם ע"פ חוקי הגנת הצרכן ומדינת ישראל.

יבואנים רבים של חלקי מחשב פנימיים אינם מספקים תמיכה ישירה ללקוח הסופי ולכן התמיכה מבוצעת דרכנו.

נשמח לענות לכל שאלה טכנית אבל תתכוננו לזה שנשלח אותכם להתייעץ גם בחוברת ההוראות של המוצר. קוראים לזה RTFM

למה אנחנו כל כך זולים או איפה נמצאים המוצרים שלנו:

פלונטר היא חנות וירטואלית משנת 1997 ובניגוד להרבה חנויות מקוונות אחרות היא לא סניף של חנות אמיתית אלא הוקמה כבר ב 1997 כחנות מקוונת.

לפלונטר אין אולם תצוגה של מוצרים ורוב המוצרים לא ממש במלאי אלא מגיעים לפי הזמנותייכם מהיבואנים השונים.
כמובן שיש לנו במלאי את המוצרים העיקריים שכולם מזמינים אבל את רוב המוצרים שתראו באתר לא תוכלו למצוא אצלנו בקנייה מידית מהמדף.
מה שמאפשר לנו לשנות את המחירים באתר מייד כשאנחנו מקבלים עידכוני מחירים מהיבואנים השונים וכך אנחנו בדרך כלל החנות הזולה בישראל על 90 אחוז מהפריטים שנמצאים באתר.
וככל שאנחנו גדלים יותר המחירים אצלנו יורדים בגלל הגדילה בכוח הקנייה שלנו ויש גם חנויות מחשבים אחרות שבוחרות לפעמים לקנות פריטים מסויימים מאיתנו

קורה לעיתים שמוצר שהזמנתם חסר ליבואן בארץ זה קורה בעיקר בתקופות שבהם יוצאים דורות חדשים של מוצרים ובאותן תקופות גם דורות קודמים של מוצרים נעלמים מהמדפים של היצרנים והיבואנים. במקרה שיש בעייה ניצור איתכם קשר לחשוב על האם לחכות או לבטל או להחליף את החלק בחלק דומה אחר של אותו יצרן או יצרן דומה.

בכל מקרה אנחנו מסתמכים כל עידכונים מהיבואנים השונים וכשמגלים שמשהו לא חוזר אנחנו מורידים אותו מקטלוג המוצרים שלנו ולמרות שהופיע באתר בזמן שבחרתם להזמינו נאלץ לבטל את ההזמנה או לשנותה איתכם.

במקרים הללו כמובן שלא נבקש דמי ביטול ותוכלו גם לבטל הזמנה של מחשב שלם בגלל חוסר בפריט כלשהו כי לא נוכל למלא את הזמנתכם כולה.

לעיתים בגלל טעות אנוש בהזנת מחירים ועידכונים לאתר או בגלל טעות במחירון שקיבלנו מספק מסויים נופלות שגיאות ואז נודיע לכם על הטעות ולא נוכל לכבד את ההזמנה ואז תוכלו לבחור אם לבטל את ההזמנה ללא חיוב או דמי ביטול כמובן או לקבל את התיקון של הטעות בפרטי המוצר או במחירו.


המחירים:

המחיר של המוצרים בהזמנה נקבע ברגע ביצוע ההזמנה הסופית באתר.
בסיום ההזמנה תוכלו להדפיס או לשמור לעצמכם את דף הסיום וכמו כן תקבלו אותו במייל בצורה אוטומטית (לעיתים הוא מגיע לתיבות דואר זבל או תיבת הפרסומים).
המחירים שמופיעים באישור ההזמנה הם סופיים וגם אם המחירים באתר יעלו או ירדו לאחר מכן המחיר שלכם סופי.
המחירים באתר מבוססים על העלויות שלנו ומוכפלים בשער המטבע שבו הם נרכשים ולכן יתכנו שינויים באתר גם ברמה יומית במחירים של מוצרים שונים ומשונים אבל המחיר שנקבע בהזמנה סופי.
במקרה שברצונכם להזמין כמות גדולה ממוצר למשל 15 דיסקים קשיחים מדגם מסויים פנו אלינו. יתכן שנוכל לשפר את המחיר לכמות גדולה של מוצר זהה.
מוצרים שמחירם הוא 0 (אפס) הם מוצרים שיש בעייה מיוחדת איתם ואל תוסיפו אותם לסל. הם לא בחינם.

לצערינו לעיתים קורות שגיאות בעידכון. ואז יש מקרים נדירים שבהם מחיר המוצר מגוחך ולא הגיוני בצורה קיצונית. במקרה כזה ניצור איתכם קשר כי לא נוכל לכבד את ההזמנה. איתכם הסליחה. ואם אתם נתקלים במשהו ממש לא הגיוני נשמח אם תספרו לנו.

מערכת הפעלה ועידכוני דרייברים ותוכנות:

בגלל שרוב לקוחותינו הינם אנשים טכניים שמערכים את עצמם כמביני דבר בחומרה ותוכנה אנחנו נתקלים לעיתים בבעיות של חוסר ידע ולכן הוספנו את הנושא הזה לתקנון שלנו.

כשאתם קונים מאיתנו מערכת מחשב מורכבת או מבחר חלקים להרכבת מחשב בעצמכם יש לשים לב לכמה דברים חשובים מאוד.

מערכת מחשב שיוצאת מאיתנו ללא מערכת הפעלה מותקנת (תוכלו לבחור בין קניית מערכת הפעלה או קניית שרות התקנה של מערכת הפעלה בגרסת נסיון על פי חוקי מייקרוסופט ל 30 יום) אינה נבדקת בצורה מושלמת כי רק לאחר התקנה מלאה של מערכת ההפעלה וכל עידכונייה עד לעידכון החדש ביותר וכן עידכון גרסאות הדרייברים לגרסה העדכנית ביותר ניתן לוודא שהכל מעודכן ועובד כראוי.

שימו לב שהדרייברים שמגיעים עם החלקים השונים הם גרסאות ראשוניות והגרסאות המעודכנות נמצאות באתרי היצרנים וכדאי להורידם לפני התקנת מערכת המחשב על ידכם ולא להסתמך על הדרייברים שמגיעים מהיצרן עם המוצר.

ניתן לקבל מאיתנו התקנה נסיונית ל 30 יום במחיר סמלי או לרכוש מערכת הפעלה עם רשיון ואז המחשב יגיע אלייכם בדיוק כמו שזה אמור להיות.

אם אתם מעבירים דיסק קשיח עם מערכת הפעלה ממחשב קודם שימו לב. זה לא מומלץ. על הדיסק המוכן יש דרייברים ישנים או לא מתאימים לחומרה החדשה ויתכנו שלל תופעות משונות ואנחנו ממליצים להתחיל מחדש עם מחשב חדש. הרבה פעמים הגיעו מחשבים למעבדה לשרות בגלל אי התאמה של דרייברים ואז זה עולה לכם כסף.

קניתם חלק חדש למחשב קיים ? שימו לב גם פה להורדת הדרייברים החדשים מאתרי היצרנים והסרת הישנים מהמערכת. מערכת הפפעלה תקינה ודרייברים מעודכנים הם דבר חשוב במערכת.


שאלות נפוצות ותשובות:

האם אפשר לבוא לקחת הזמנה ישירות מכם ?

כן. כמובן. בשלב סיום ההזמנה תוכלו לבחור באופציה "בא לקחת". לאחר קבלת ההזמנה באתר אנחנו מכינים עבורכם את ההזמנה וכשהיא מוכנה נקרא לכם לבוא לאספה.

האם אפשר להזמין ללא מתן פרטי אשראי ?

כמובן. המערכת לא מחייבת אתכם להזין פרטי אשראי. את פרטי האשראי נבקש מכם טלפונית מאוחר יותר. לעיתים (במקרה של מוצר נדיר או יקר במיוחד) עוד לפני שנזמין את הפריטים עבורכם ולעיתים רק כשיגיעו אלינו

מתי אתם מחייבים את כרטיס האשראי שלי ?

אנחנו מחייבים את כרטיס האשראי רק כשכל המוצרים שהזמנתם הגיעו אלינו ולא במעמד ההזמנה עצמו. אנחנו לא מחייבים אוטומטית !!!

אפשר לבוא ולהתרשם ולהזמין אצלכם במשרד ?

לא ממש. אין לנו מלאי. אמנם יש לנו מוצרים מסויימים במלאי אבל עם מבחר של כ 20000 מוצרים אי אפשר להחזיק מלאי. אין אצלנו תצוגה במשרד והכי קל ליצור הזמנה מהמחשב שלכם.

המחירים באתר נכונים ? מעודכנים ? מה קורה אם טעיתם במחיר ?

מחירי מוצרים מתעדכנים יום יום, מעל 100 מוצרים עוברים עדכון מדי יום. לעיתים בגלל שגיאות הקלדה או טעויות במחירוני יבואנים קורות טעויות. במקרה של טעות נודיעכם וניתן לכם אפשרות לבטל/להחליף או לבחור לשלם את המחיר הנכון אך איננו "מפצים" כי אין לנו את המרווח לעשות זאת.

כמה עולה משלוח ?

משלוח עולה 45 שקלים.

איפה אתם נמצאים ומתי פתוחים ?

לחצו פה...

איפה אפשר לקרוא את התקנון שלכם ?

התקנון נמצא פה ...

עוד אודות נגישות האתר...